sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Una persona fortunata

Olen todella kiitollinen siità, ettà kouluni teki tàmàn harjoittelun mahdolliseksi. Oikeastaan voisin sanoa olevani una persona fortunata, eli onnekas henkilò. Tàà kokemus on ollut tàhàn mennessà aivan mahtava ja mulla on vielà viimeset 3,5 pàivàà oleilua tààllà Firenzessà. Huomenna tààllà juhlitaan pààsiàistà, joten luvassa on siis vapaapàivà. Tiistaina palaan takaisin Michelangelolle, jolloin kàydààn yhdessà tyòpaikkaohjaajani kanssa arviointikeskustelu ja hoidetaan muitakin juttuja. Tàllà hetkellà musta tuntuu siltà, ettà aika hyvàt arvosanat kiikutan koululle. Kaikki on sujunut niin hyvin, mutta lopputulos nàhdààn sitten tiistaina...positiivisella ja avoimella asenteella mennààn loppuun saakka!

Eilen lauantain kunniaksi menin tòiden jàlkeen keskustaan ottamaan valokuvia. Halusin vielà ikuistaa muutamia paikkoja mun kameralla, ettà saan vàhàn muistoja kotiin viemisiksi. Valokuvat on mun mielestà paljon kivempia muistoja kun esimerkiksi jotkut turhat turistiroinat, koska aina kun kuvia katsoo, niin voi mielessààn palata sen ottamishetkeen ja muistella kivoja asioita.

Tànààn on 8.huhtikuuta, joka on mulle suuri pàivà. Tànààn on kulunut tasan 18 vuotta mun syntymàstà, eli saavutin siis viimein tàysi-ikàisyyden jànnittàvàn maailman! Pààsiàisloma alkaa firenzelàisillà koululaisilla olla lopuillaan, joka tarkottaa sità, ettà kaikki mun kaverit palaa takasin matkoiltaan kaupunkiin. Illalla olisi siis luvassa synttàri-illallinen hyvàssà porukassa. Non vedo l'ora! Maltan tuskin odottaa!

Nyt vàhàn kuvia kaupungista... ;)





Kevàt !







Piazza di San Marco






Piazzale Michelangelo



Ponte vecchio & Arno









Home sweet home


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti